Rosa Bianca презентує колекцію “Rosa Rossa” — оду жіночності, пристрасті та елегантності

Натхненний естетикою haute couture 1950–60-х років та прагненням повернути моді статус мистецтва, український бренд Rosa Bianca представляє нову колекцію “Rosa Rossa”. У центрі її концепції — жіночність як сила: чуттєва, впевнена, драматична й водночас витончена. Символом колекції стає троянда — знак пристрасті, краси й внутрішньої гідності, переосмислений у сучасному дизайнерському баченні.

Як і у золотий вік haute couture, коли кожен силует розповідав історію, бренд Rosa Bianca звертається до форми жіночого тіла – плавної, чуттєвої, гордої. Таким чином у центрі колекції постає жіночність без надмірностей, драматична, але витончена, впевнена, але ніжна.

Троянда, як головний символ лінійки, з’являється майже на кожній сукні: то як один акцентний бутон, то як каскад пелюсток, що огортають фігуру. Їхня об’ємна фактура і глибокий відтінок червоного контрастують із чорним – кольором вічної класики. Бренд навмисно звертається до лаконічності кольорової палітри, роблячи чорний головним кольором колекції – він як тло для пристрасті, домінує, дозволяючи рукотворним трояндам стати головним емоційним акцентом. Ефект м’якого сяйва кожного виробу створюють фактури, що вибрані з ювелірною точністю: оксамит, мереживо, паєтки. 

Колекція “Rosa Rossa” презентує сповідь про жінку, що знає ціну власній красі. Це своєрідна спроба переосмислити класику через сучасну призму, зберігаючи її головну цінність: впевненість, яку дарує справжня краса. Бренд Rosa Bianca повертає філософію того, що мода – це мистецтво, нагадуючи: елегантність не виходить з моди.