Український бренд прикрас Grains de Verre відкрив на початку травня свій перший поп-ап у Нью-Йорку – у самому серці району SoHo.
“Відкриття поп-апу у Нью-Йорку — дуже довгоочікувана подія для нашого бренду. Ми давно мріяли про такий формат і раді представити Grains de Verre у партнерстві з The Canvas — у місті, яке надихає і постійно рухається вперед”, — ділиться дизайнерка бренду Ріта Молчанова.


У межах поп-апу буде представлено лінійку прикрас під назвою New York — чокери та багатошарові браслети з масивних срібних намистин. Цей реліз стане першим кроком бренду до нового формату, який фокусується на ідеї мобільного стилю. Бренд переконаний: у подорожі не обов’язково мати багато одягу — достатньо прикрас, які легко помістяться в багаж і допоможуть задати настрій будь-якому образу. Водночас, одягнувши прикрасу New York, можна відчути атмосферу цього міста незалежно від того, де ви перебуваєте.
Простір оформлений у співпраці з командою культового концепт-стору The Canvas і передає характерну естетику бренду. Вінтажні меблі, скульптурні постаменти, дзеркала, фактурні тканини та елементи з мармуру й латуні створюють затишну, камерну атмосферу.
Простір працюватиме з 1 до 26 травня, щодня з 11:00 до 19:00 за адресою: 456 West Broadway, Нью-Йорк. У рамках поп-апу на локації також проходитимуть тематичні події, під час яких відвідувачі зможуть ближче познайомитися з брендом та його дизайнеркою Рітою Молчановою.