Телеканал ТЕТ презентував благодійну різдвяну колаборацію з MEREZHKA

Днями телеканал ТЕТ зібрав друзів і провів теплий різдвяний вечір, на якому спільно з українським брендом MEREZHKA представив благодійний проєкт “Поки ми разом – Різдво вдома”. Головним атрибутом колаборації став колекційний святковий ранер “Вертеп”, створений на підтримку дітей, які втратили одного чи обох батьків через війну. Уся сума від продажу ранерів буде передана до фонду “Діти Героїв”.

Захід зібрав зірок, друзів та партнерів у камерній атмосфері різдвяного свята. Ведучими вечора стали зірки телеканалу ТЕТ Нікіта Добринін та Наталі Солонік, які реалізують нематеріальні мрії підопічних фонду “Діти Героїв” у програмі “Ближче до зірок”.

“Благодійна колаборація “Поки ми разом – Різдво вдома” створена, щоб зберігати українські традиції та ділитись теплом. Ранер “Вертеп” – сучасний, але глибоко український символ свята. Це не просто святковий декор – це річ, яка поєднує дім, традиції та добру справу. Усі 100% прибутку від купівлі ранера буде передано фонду “Діти Героїв”, щоб підтримати українських діток, які втратили батьків через війну”, – прокоментувала ведуча вечора та проєкту “Ближче до зірок” Наталі Солонік.

Особливої магії додав заходу виступ дітей, що перебувають під опікою фонду. Вони виконали українські колядки, наповнивши простір світлом та справжнім духом Різдва. 

Серед гостей благодійної презентації – капітан шоу “Я люблю Україну” Юрій Ткач з дружиною Вікторією, акторка Катя Олос, ведуча Міла Єрємєєва, акторки Карина Шереверова, Анастасія Цимбалару, Анна Саліванчук, Поліна Нестерова, співачка Геля Зозуля, актори Артемій Єгоров та Андрій Ісаєнко з родинами, співак МУАЯД, переможці ювілейного сезону “Ліга Сміху. 10 років” команда “Ледве”, співачки Уляна Шуба, Інесса Грицаєнко.

Гостинним партнером благодійного вечора став ресторан IDILLIO, що розташувався на мальовничих схилах із вражаючим видом на Лавру та Дніпро. Схований від зайвих поглядів у самому серці Києва, заклад створив ідеальну атмосферу затишку, де час ніби сповільнився заради доброї мети. Спеціально для події шеф-кухарі підготували особливе меню: гостей пригощали українськими традиційними стравами у вишуканій сучасній подачі.

У межах різдвяної кампанії “Поки ми разом – Різдво вдома” телеканал ТЕТ та бренд MEREZHKA закликають українців долучатися до доброї справи. Кожна покупка колекційного ранера “Вертеп” – це внесок у розвиток і майбутнє дітей, чиє дитинство змінила війна. Придбати благодійний ранер можна на офіційних майданчиках MEREZHKA.