Цьогоріч бренд святкує 25 років зі свого заснування виставкою архівних речей, що візуально розповідає про філософію та місію BOBKOVA, та презентує осінньо-зимову колекцію 2025/26. Засновниця й креативна директорка Крістіна Бобкова продовжує інтегрувати українську матеріальну культуру в сучасну моду – цього разу зосереджуючи увагу на ощадливості та винахідливості ремісничих технік.
Ювілейний показ бренду BOBKOVA відбувся 27 червня у MLYN design hub – виставковому й просвітницькому просторі на Подолі, присвяченому сучасному українському дизайну. Локація вибрана не випадково, адже впродовж 25 років бренд зростав саме на Подолі.
Виставка архівних речей бренду дасть можливість відстежити генезу розвитку BOBKOVA: від першої весняно-літньої колекції 2000 року, крізь ключові лінійки й співпраці з українськими митцями й артистами; до колекції FW2025/26. Кураторкою експозиції стала Катерина Лібкінд, котра крізь призму років й архівних позицій бренду продемонструє розвиток й усталення філософії BOBKOVA. Також серед експонатів будуть представлені особисті архіви дизайнерки та команди у визначні періоди бренду.


У новій осінньо-зимовій колекції 2025/26 декоративні аплікації та абстрактні текстильні панелі лягають на сорочки, жакети та светри, що виконані з фрагментів мережива, шовку, бавовни та вовни. Серед технік роботи з оздобленням також використовується крафтова об’ємна вишивка з петлями різного розміру.






BOBKOVA продовжує експериментувати з багатофункціональністю одягу, продовжуючи концепцію трансформерів і двосторонніх речей, як-от двосторонні куртки зі штучного хутра на шовковому підкладі. Серед трансформерів є одяг, який можна носити задом наперед. Наприклад, трикотажна сукня з сорочковим коміром і балетною спідницею може змінювати зовнішній вигляд: якщо носити її навпаки, то розріз на спині перетворюється на декоративний елемент із ґудзиковими застібками, що відсилає до конструкцій кутюрних суконь.

Сукні традиційно посідають ключове місце в колекції: моделі з кроєм по косій із вовняного або бавовняного трикотажу, сукні з регульованими стрічками на комірі, що дозволяють грати з формою сукні та вирізом. У колекції бренду традиційно присутній вплив чоловічого крою та сарторіальних технологій.

Дизайнерка переосмислює традиційні ремесла в модному контексті та інтегрує їх у сучасну розкіш. Зокрема це відображає прагнення бренду працювати етично, використовуючи апсайклінг для мінімізації відходів та інвестуючи у майстерність. У межах цієї філософії, яка співпала з баченням українських брендів ESTRO й MON MOU, створені ексклюзивні лімітовані колекції взуття та аксесуарів для волосся.
На ювілейному показі бренд, крім лінійки одягу, представить колекцію взуття BOBKOVA х ESTRO. Зокрема серед моделей – балетки, що виконані з ніжного велюру з оксамитовою текстурою на пласкій підошві, та чоботи з м’якого шевро та витонченого замшу. Матеріалами для взуття стали тканинні залишки з власного виробництва та килимової вишивки. Так, саме філософія сталості знайшла своє відображення у співпраці брендів.
Аксесуари також відображають ідею свідомого підходу до моди, де сталість й комфорт відіграють важливу роль. Спільно з брендом шовкових аксесуарів для волосся MON MOU BOBKOVA створила серію дбайливих аксесуарів для волосся – шовкових резинок. Тканина для виробів й вовняні нитки для оздоблення – приклад повторного використання матеріалів для створення нових аксесуарів.


Головні матеріали колекції: італійська вовна, шовк, фактурна бавовна, двосторонній денім – усі натуральні та приємні на дотик. Палітра охоплює характерні для BOBKOVA чорно-білі, сірі та молочні відтінки з вкрапленням спалахів сонячного жовтого та електрик. У колекції багато в’язаних речей, створених вручну та машинною в’язкою: жилети, светри, шарфи, прикрашені крафтовою вишивкою, стеклярусом та аплікаціями із залишків виробництва.
Серед аксесуарів колекції представлені сережки створені з натурального каміння, а саме оніксу, агату, піриту, а також доповнені стрічками, виготовленими із залишків тканинного виробництва в студії BOBKOVA.











Агенція 96grouр – комплексно втілює в життя проєкти у сфері моди й краси, зокрема для показу BOBKOVA професійна команда перукарів і майстрів мейкапу реалізує бекстейдж; працює з моделями на показі.
Бʼюті-партнером показу став німецький бренд ARTDECO, що створює доступну розкіш, яка дозволяє кожній жінці підкреслити свою індивідуальність та отримати найкращу якість за доступною ціною.
Квітковим партнером події є команда «Blooming», які створять гостям букети-композиції. Гості зможуть пригоститися коктейлями на основі рому від алкогольного бренду «Don Papa»; лимонадами та мінеральною водою пригощатиме «Моршинська».
Генеральним партнером події стала компанія ASKO – преміальний скандинавський бренд із 75-річною історією. Кожна колекція BOBKOVA виготовлена з преміальних тканин та потребує особливого догляду, а ASKO прагне створювати надійні сучасні прилади, які делікатно очищують одяг і дбають про нього з дотриманням найвищих стандартів гігієни. Також парові шафи ASKO створені для дбайливого оброблення парою і сушіння одягу.
Постійним партнером заходів BOBKOVA є Premium Banking від Raiffeisen Bank, який розділяє із брендом спільні цінності – підтримку соціальних проєктів, програм щодо сталого й екологічного виробництва, благодійних та гуманітарних ініціатив, програм з підтримки ветеранів та ветеранського підприємництва.
Наостанок життя і творчість BOBKOVA можливі завдяки Збройним Силам України, тож спільно з фандрейзинговим проєктом Sitka.Community розпочали збір-розіграш на маскувальні сітки, які рятують життя. Задонативши від 500 гривень, ви автоматично стаєте учасником благодійного розіграшу, де призом стане BOBKOVA poncho – плетена накидку, створена вручну із залишків тканин.















Кураторка експозиції: Катя Лібкінд. Стиліст колекції: Вікторія Філіпова.Трек: Настя Воган
Фото: Олександр Пілюгін, Юрій Балу