Камерна презентація нових колекцій двох українських брендів Morandi&Verdoni

Напередодні Ukrainian Fashion Week, в історичному центрі столиці, в шоурумі Morandi, відбулася ексклюзивна презентація нових колекцій від українських преміальних брендів Morandi та Verdoni.

Базова класика у новій інтерпретації. Morandi, бренд Алли Коваленко, презентував колекцію Basic Line SS25. Лаконічні силуети, ідеальний крій та бездоганна якість – головні принципи цієї лінії. Вона створена для жінок, які цінують вишукану простоту та позачасовий стиль. Усі речі виготовлені з натуральних преміальних тканин, що гарантують комфорт і довговічність. Про концепцію базового гардероба та його важливість розповіла Ірен Вінцюк, персональна та раціональна стилістка. Вона наголосила, що грамотно підібрані базові речі спрощують життя сучасної жінки, дозволяючи їй легко створювати елегантні, гармонійні образи на будь-який випадок.

Під час заходу Марина Гайович, засновниця Verdoni, представила колекцію вечірніх аксесуарів Patrizia Eterna Resort 2025, що виходить під слоганом «Елегантність, що триває вічно». Колекція демонструє позачасову витонченість аксесуарів, які залишаються актуальними незалежно від швидкоплинних трендів. На презентації була присутня подруга та амбасадор бренду, українська співачка Міла Нітіч. Вона поділилася своєю прихильністю до бренду, відзначивши особливий стиль та настрій аксесуарів Verdoni й важливість сумок у створенні завершеного образу. У фіналі заходу гості долучилися до інтерактивного квесту у пошуках срібної прикраси з геральдичною літерою V — символу бренду.

Подія об’єднала стилістів, дизайнерів і fashion-експертів, вкотре підтвердивши, що українська мода — це стиль, емоції та мистецтво.